Donderdag

Idag ska jag vara ambitiös ungefär hela dagen! 
Först har vi skola och sen ikväll är det maskerad med pre-halloween tema, så då får jag klä ut mig! 
Det är synd att jag inte tycker om att stå på scen för jag älskar att klä ut mig och sminka mig till olika konstigheter!
Bilder på min kostym kommer imorn eller ikväll om jag mot förmodan skulle bli klar långt i förtid!
Today is an ambitious day!
First I have school and then tonightt there's a costume party with pre-halloween theme, so then I get to dress out! 
It's a shame that I don't like to stand on a stage because I really love to dress out and put on make up to look like different characters! :) I'll put up pictures on my costume tomorrow, or perhaps tonight if I against all odds would be done very early!

Amy Winehouse 2008

Frozen to death.. or Zombie... or something like that.. 2009



2010?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0