Daniel Adams-Ray

Hade precis tenta i holländska. Det gick bra och var rätt enkelt.. Nu ska jag ladda om inför ekonomi tentan halv tre! Håll era tummar! Peppar med lite Gubben i Lådan! Finfin låt  och jag kan tänka mig att det är rätt tur att jag inte bor i Sverige för den här låten har inte blivit uttjatad för mig än! ;)
Just had dutch exam. It went well and was quite simple! Now I'm recharging my batteries for the economy exam later this afternoon! Keep your fingers crossed! Recharging with some Gubben i Lådan! A really nice song by Daniel Adams-Ray. Guess the good thing about living in Sweden is that I don't hear this song all the time so I can still enjoy it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0