Veckan i Tv-Serier

God morgon världen! 
Idag är det tidsdag, vilket betyder nytt avsnitt av How I met Your Mother! 
Jag har aldrig tidigare varit någon superföljare av serier tidigare (om man bortser från när jag var i Asien 2008 och var helt borttappad i Grey's Anatomy i min Ipod i några veckor så fort vi var på en båt eller i en buss) men sen jag har kommit hit så har det blivit lite av en rutin.. 

Tisdagar: How I met your mother
Fredagar: Greys' Anatomy & Biig Bang Theory
Dagarna där emellan när jag blir sugen på att kolla på tv-serier så blir det just nu Mad Men som har precis har börjat kolla på men avsnitten är ju nästan en timme så det krävs en hel del koncentration för att kolla på ett helt Mad Men avsnitt! Men de är väldigt vackra i sina femtiotalskläder!

Nähä, dags att starta dagen då mina vänner! 
1 å 2 å 3!

Kommentarer
Postat av: siv

Onsdagar tv4 Bonde söker fru! Missa inte det, mycket lärorikt

2010-11-23 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0