Tack

Då var det Thanksgiving!
Något år ska jag vara i USA över Thanksgiving för att få fira denna högtid för det finns ju egentligen ingen anledning till att fira det här.. Pilgrimmer och Indianer och allt vad det är..
Idag ska jag till Utrecht med det kvarvarande Cité-folket som inte har åkt till Prag eller Berlin.. Har inte sett Utrecht än så det ska bli spännande! :D  
Sen ikväll blir det Fout-fest / Bad Taste Party.. Min plan är att klä upp mig helt i leopard.. Vi får se om det slutar så men jag tror det! Bilder kommer imorgon förhoppningsvis! 

Ha en fin torsdag! 
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Amirirene

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 08:01:42
URL: http://amirirene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0