Skaka rumpa

Idag blev alla mina lektioner inställda! 
Kan det ha varit personalfest på InHolland igår måntro?
Det går bara att spekulera i orsakerna till dagens plötsliga ledighet.. 
Efter frihetsbeskedet skyndade jag mig iväg till gymmet för att dansa loss lite grann!
Funderar starkt på att stanna kvar i Holland bara för att få gå på de undebara Zumbalektionerna här! Om två veckor börjar dessutom ett nytt danspass som kallas Sh'bam! Wihoo! :D
Om ni också är sugna på att skaka loss som om det inte fanns någon morgondag så har jag skapat en Spotify playlist som ni hittar här

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman Zumba finns på onyx och badhuset och även studio danza i Borås så bara att fortsätta här hemma eller kör vi x&Y tor,lör

2010-11-22 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0