Sitting waiting wishing

Hej mamma, pappa och Simon. 
Kan ni komma hit nu? Jag är trött på att vänta!
Typiskt för flyg och tåg att sätta käppar i familjeåterföreningshjulet!


Till er som inte tillhör min närmsta familj kan jag berätta att vinden har Rotterdam i sitt grepp! Igår är jag ganska säker på att jag flög hem några steg! Imorgon kommer Sinterklaas till Holland.. det är tomten..men ändå inte.. han ser ut som tomten och har små nissar.. och han ger presenter till barnen som ställer sina skor utanför dörren eller brevid den öppna spisen för att tomten ska kunna lägga presenter i skorna.. Låter det bekant? Det är iallafall "verkligen inte jultomten, det är Sinterklaas"
Ha en fin fredag allihopa! 
Kramar från Mary Poppins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0