Ingen Sherlock Holmes direkt..

Jag skulle vilja efterlysa min plugginspiration.. 
Någon som sett till den? Varenda gång jag sätter mig och kollar på vår så kallade affärsplan för vattenfilter i Haiti (som numera får lystra till namnet Plågan) kommer en hopplöshetssuck flygande och skrämmer iväg den lilla inspiration som eventuellt skulle kunna finnas där från början.. Jag kan konstatera att det inte går att skriva en affärsplan om man är fyra personer som inte samarbetar utan bara skriver på varsitt håll.. Då blir det pancake så att säga..
Å andra sidan är det ganska många veckor kvar innan affärsplanen behöver vara klar så bara för att den är oerhört jättedåligt just nu så betyder ju inte det att den inte går att rädda framöver..
Well well.. Ska väl få i mig lite lunch innan det är dags för Utrecht... 
Plågan får sig en ny omgång imorgon..

Kommentarer
Postat av: siv

Bara att bita i det sura äpplet för att bli av med det!

2010-11-25 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0