Fredag

Bion igår var jättebra!
Jag blev fantastiskt nöjd över att min nya mobils kamera är så bra att jag inte behövde printa ut streckkoden för biobiljetterna utan bara kunde ta ett foto med mobilen och sen scanna bilden på plats.. Mycket bra mycket bra! :D
Det är aningens uppgradering från Nokia 3330 som jag hade i början av hösten som jag knappt kunde  prata i telefon i..
Dagens program är att skriva på affärsplanen för vårt vattenföretag på Haiti.. Det ska nog gå bra men jag har inte helt förstått hur vi ska sälja produkten än.. men poletten kanske trillar ner under dagen..
Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: siv

Sida kanske kan köpa in ert vatten, dom och WHO håller väl på där för fullt och försöker rensa bort koleran.

2010-11-20 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0