En giraff med klös i

Hej vänner!
Vi åkte aldrig till Utrecht i torsdags, tiden rann iväg och vi upptäckte att tågturen var lite längre än vad vi räknat med... Så jag gick iväg och tränade och körde stenhårt och stretchade alldeles för lite så det fick jag betala för igår när mina vader värkte som bara den..

På torsdagkvällen iallafall så var det då Fout-fest / Bad Taste party.. Min vision om att jag skulle se helt galen ut ifall jag klädde mig från topp till tå i leopardmönstrat slog inte helt in när jag stod brevid alla andra människor som hade spejsat ut sig ännu mer! Men men.. Drog till med ett par knutar på huvudet också å helt plöstligt ssåg jag ut som en giraff vilket gjorde det lite bättre iallafall! Idag står fotboll på agendan.. Vi får väl se hur det går..  Var ju inte igår jag spelade fotboll direkt.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0