Domens dag...

God morgon vänner!
Idag är dagen då min träning ska sättas på prov!
Klockan 17.30 ska jag göra fystest och mäta fett% och luftupptagningsförmåga och allt vad det är... :S 
Det känns som om träningen har gått bra.. Jag känner mig starkare och i bättre form men samtidigt så är jag helt igentäppt i min näsa nu och min kosthållning kan man nog ha sina åsikter om!
Vi får väl se.. Har två månader kvar här att skärpa till mig annars.. :P
Å andra sidan ser jag det här lite som en invigningstermin till att komma igång med regelbunden träning och sen när jag är tillbaka till Sverige igen och har en ugn och normalt mat-sortiment igen kan jag fokusera mer på maten!
Dags att gå till skolan!
Tjimitjimi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0