News News News

Jag tror inte att jag har visat artikeln som var med i Modebilagan i BT för lite mer än en vecka sen! De två bilderna till höger är från vårt fiktiva företag BOLD och bilden till vänster är från Emma, Elin, Hannan och Linda som gjorde en gravidkavaj under varumärkesnamnet IWPNT (I Would Prefer Not To)! Artikeln blev väldigt annorlunda mot vad jag trodde för jag trodde att det skulle vara mycket fler bilder men det var ju ändå kul att vara med :) Hoppas ni har en trevlig  kväll! Nu är det tedags!

Don't think I've showed this article from the fashion issue in Borås Newspaper from about a week ago.. The two pictures to the right is from our "company" BOLD, and the picture to the left is from Emma, Elin, Hannan and Lindas "company" IWPNT (I Would Prefer Not To). The article turned out different than I imagined but it was still fun to be a part of it! Now=Teatime!  


Kommentarer
Postat av: Abdirahmansigrun

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:16:55
URL: http://abdirahmansigrun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0