Jeans


Lookbook - Ania B


Våren är ju nästan nästan här nu! Det är soligt och varmt och snön smälter (peppar peppar)
Jag vill hitta en fin jeansjacka! Men det är lite svårt för de jag har hittat hittills har varit midjekorta! Men när pengarna kommer i slutet av mars så hoppas jag att jag ska lyckas hitta någon snygg!:)

Spring is almost here now (I hope)! Sun is shining and the snow is melting.. I really wouild like to have a nice jeansjacket but I find it kinda hard to find one cause all the ones I've seen so far has been waist short.. But when my money comes in the end of March I hope that the jeansjacket will come to me :)

H&M has 100sek off all jackets now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0