Dagens accessoar / Accessory of the day

Jag tror inte riktitg att "Dagens Outfit" är riktigt min grej.. det känns inte som jag.. inte just nu iallafall! Men jag tänkte att jag skulle kunna dela med mig lite av min värld av accessoarer.. Jag har en förkärlek till konstiga örhängen, ringar, armband, sjalar med mera med mera.. Och man kan aldrig få för många!
Här kommer dagens örhängen: Tigerringar som jag köpt för en billig penning på Emmaus i Borås! De var oanvända och inplastade så jag slog till! Köpte även ett annat par som var väldigt lika.. kommer inte ihåg vad de var för nåt på djur dem.. men tror att det var fåglar eller katter.. Ska kolla om jag hittar dem någonstans! Min kamera är inte så bra som ni ser... ska mecka och kolla om jag hittar skärpaknappen någonstans! Har en bra kamera i Sthlm annars. Nu ska jag laga middag! Pasta med pesto!


I don't think "My daily outfit" is really my thing..not for the moment at least.. But I thought that I could invite you to my world of accessories! I love odd earrings, rings, bracelets. scarves and more! And I don't think you can ever get too many! In the picture above is the first sample: Tiger earrings bought for a few crowns from second hand shop Emmaus here in Borås. Bought a similar pair aswell with some other animal on.. cat or bird or something.. but I don't know where they're at now.. Know that my camera is a bit lousy.. will try to fix it or get my other camera the next time I go to Sthlm! Now I'm gonna cook dinner! Pasta and Pesto! :)  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0