Speaking of that..

På tal om män som bara blir snyggare så såg jag en film igår som heter Dorian Gray som handlar om en man som inte åldras utan är lika snygg hela tiden och en porträtt som får ta de smällarna istället!
Väldigt fin kostymfilm så jag var väldigt lycklig över det... men sen är filmen rätt äcklig stundtals så det var med lite skräckblandad förtjusning jag såg den.. Men jag tycker ändå den är värd att se! Det är f.ö. prins Caspian i Narnia som spelar huvudrollen.


Speaking of men who only gets more and more handsome I saw this movie yesterday named Dorian Gray, about a man who doesn't age but has a picture of him that takes all the hits instead.. It was a really nice costume movie but it was a bit creepy as well! But it's definitly worth to see! Prince Caspian of Narnia plays the lead character.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0