Linked

Hej Allihopa,
Idag har jag suttit hela förmiddagen och skrivit ett motiveringsbrev till varför jag vill och ska få göra en utbytestermin till hösten. Känns alltid lite ovant när man ska sälja in sig själv och berätta om varför just jag kommer vara en utomordentlig representant för skolan och Sverige! :)
Mitt första val är InHolland University i Amsterdam.. så nu får ni hålla tummarna för mig så att jag får åka dit! Jag kommer få besked i mitten av mars! När jag var inne på högskolans hemsida såg jag att min blogg blivit länkad från hemsidan.. Det var trevligt att se :)

Hi all!
Been sitting all morning writing a letter to motivate my exchange studies for the next semester.. It always feels a little bit weird when you have to promote yourself and convince people that I will be a extraordinary representative for the university and Sweden! My first choice is InHolland University in Amsterdam. Keep your fingers crossed that I get it :) They will let me know in the middle of March where I've been accepted!
When I was looking around at University of Borås webpage I found that my blog has been linked from there! :)

Now I'm off to study!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0