Dimman

Nu på kvällen när jag skulle iväg till gymmet möttes jag av en vägg...
Jag har aldrig tidigare i mitt liv sett så tät dimma som det var här idag.. Jag gick över en bro där jag brukar gå och där man alltid ser hur fint upplyst erasmusbron är och kpn-huset som lyser klart och grönt.. men idag = ingenting! Jag kunde lika gärna varit vid jordens ände för man såg noll och ingenting när man kollade ut över brokanten.. Försökte ta kort men det blev ju så klart bara svart.. det fanns ju lixom ingenting annat.. men väldigt häftigt var det.. Tog lite foton på Wilhelmsbrug och Erasmusbrug för att ni ska få en liten känsla..
Den första bilden är hur det vanligtvis brukar se ut när jag går hem vid den här tiden..
Bilderna fångar inte helt hur coolt det var eftersom det bara blir mörkt där det är dimma..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga bilder!

Bildparet näst längst ner ger lite alien abduction vibbar! :)

2010-12-07 @ 10:55:20
URL: http://lifebypenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0