Salem al Fakir - the boy next door

Det är något lusigt bekant över den där Salem.. Varenda gång jag hör honom på radio så tänker jag "åh, honom känner ju jag".. Fast sen lika snabbt igen så inser jag ju att "nej Hanna, du känner ju inte alls honom".. Vet inte riktigt varför det är så. Han är väldigt lik en kille som jag hängde rätt mycket med i somras.. men jag tror egentligen främst att det är att han är så rackarns charmig så att det känns som om man känner honom! Kolla va charmig han är i den här videon till exempel!

Swedish singer Salem Al Fakir feels so familiar to me. Everytime I hear him on the radio I think "oh, I know that guy" just to realize half a second later thath "no, I don't".. It's really weird but I guess it has to do with the fact that he looks alot like a guy I hang out with this summer and that Salem always is so charmy that you just feel like you know him.. I don't know but it must be something like that! Just check out this video!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0