Old School


Vad är det för tråkigt väder jag ser utanför mitt fönster?
Inte helt okej!

Kolla vilken fin telefon till Iphone jag hittade! Från Gizmodo. Det hade vart något det.. Kanske skall göra som alla andra människor och skaffa mig en Iphone nu när min lur har pajjat..

Snart ska jag iväg på handledning i X-jobbet! Vi får se vad som sägs.. Sen ska jag fortsätta på mitt CV som jag började pilla med igår!

Boooring weather today!

Look what a sweet phone  I found to connect with your Iphone! It's from the Gizmodo site.. I'd love to have a oldschool phone like that If I had an Iphone.. Maybe I should do like everyone else and get me an Iphone now that my phone has broken..

Soon I'm off to have a meeting with our tutor in school and then I'm gonna keep on writing my CV that I started with yesterday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0