Nina Persson för/for Hope


God morgon!
Jag mår faktiskt mycket bättre idag. Även om jag drömde väldigt yra drömmar i natt.. Drömde att jag vaknade, läste DN och upptäckte att jag blivit utsedd till finansminister.. Utan att jag ens visste om det.. Det var folkets önskan.. hmmm.. Hej storhetsvansinne och noll självkänsla! Om jag skulle vara finansminister skulle Sverige snart inte ha några pengar..Men väldigt mycket fina saker tror jag.. Jag skulle stötta kulturminsistern till tusen och andra stadskonstprojekt!  Nej, som tur var så vaknade jag och var  bara en vanlig student!

Nu tillämnet NIna Persson ska gästdesigna en minikollektion för Hope!
De två bilderna ovan är ett exempel på detta och kappan säger Nina är hennes egen favorit. Tror att de kan bli fint det där!

Morning!
Feeling much better today but I had the strangest dream tonight.
Dreamt that I woke up, opened the newspaper and found out that I'd been elected the new Minister for Finance in Sweden!  I hadn't applied it just was the wish of the people.. Which is very funny.. If I would be in response for Swedens money all of it would be spent on cultural events and on decorating the cities.. Luckily, for Sweden, I woke up to find that I was still just a regular student!

Anyways: To the subject! Nina Persson is  guest designing a ten piece collection for swedish brand Hope. The two picutres above is a sample from the collection and the coat is one of Ninas' favourites. I like Ninas style and think this mini collection could be really good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0