Wake Up!

Har supersvårt att gå upp nu om mornarna. Det är så kallt och mörkt ute, jag är så trött och sängen är så varm.
Håller på å kollar efter en ny och effektivare väckarklocka än min mobil som jag bara snoozar hela tiden.
Kanske någon av de här:

It's so cold and dark now in the mornings and I'm having such a hard time to wake up! I'm looking for some new more effective way to wake up in the morning then my cellphone. 
Maybe one of these clocks:  


Vakna till solstrålar! Philips wake up light  

Vakna till lukten av bacon!


Action! - Kul sätt att starta sin dag på!  

Catch me if you can!

Min första spontana favorit är den här sista. Men när jag väl springer runt där på morgonen och jagar en skrikande tamagochi som bara flyr undan så är jag kanske inte lika förtjust! :)

My first spontanious favourite is the last one. But maybe I won't be as enthusiastic an early morning when I'm running around chasing a screaming tamagochi that's just running away.. :)

Tata! / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0