Melissa



Idag spelade Melissa Horn i Borås.
Jag var och kollade på henne förra året när hon spelade på Kägelbanan i Stockholm och det var en jättehärlig spelning. Tror faktiskt att det var hennes första egna spelning. Hade varit kul att gå idag men det blev inte så och det kanske var lika bra för jag blir så känslosam när jag hör henne sjunga så jag hade väl börjat gråta. Det är mycket känsloladdat i hennes låtar.. Men bra är hon! OCH så har hon en låt som heter Hanna och det är ju inte dåligt det.. Det är inte hennes enligt mig bästa låt, men den e bra. 


Swedish singer-song-writer Melissa Horn was playing in Borås today. I would have loved to go but I forgot to buy tickets. Saw her last year on what I belive was her first own gig, at Kägelbanan in Stockholm. I think  it might have been just as good that I didn't go tonight. Her songs are so emotional so I would probably started crying. :) 
She actually has a song named Hanna.. It's not my favourite by her but it's still pretty good.  


Kommentarer
Postat av: Samira

Hej sötnos, fin blogg du driver :) jag är inte den som brukar be om något men jag har en sex/kärlek/vänskap - frågestund så jag skulle vara tacksam om du ställde en fråga! alla kommentarer godkänns innan de publiceras så inget kränkande tack! det gör ingenting om du redan vet svaret på din fråga, alla andra kanske inte vet :*

2009-12-07 @ 08:29:37
URL: http://heroinesamira.blogg.se/
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Hej vännen. =)

Tack så mycket. Jag blev så glad när jag läste din kommentar. Följa bloglovin? =)

Tack igen.

Kram sötnos.

2009-12-07 @ 09:47:35
URL: http://princessinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0