Lyxmorgon

God morgon alla fina! 
En av de absolut bästa sakerna med att vara hemma hos mamma och pappa är kylskåpet som aldrig sinar. Det finns en uppsjö av olika pålägg, drycker och andra godsaker. En extrem kontrast om man jämför med min studentkyl som består av ägg, mjölk, smör, tomat och morötter.. :P 

Jag vaknade till i natt vid tvåtiden och var helt säker på att det var morgon! När jag vände mig om och såg att jag bara sovit typ 1½ timme blev jag helt förvirrad för jag kände míg verkligen utvilad. Mycket odd! 

Nu ska jag hugga in på frukosten och sen ska jag ut och gå i vintervädret!


Morning Gorgeous! 
One of the best things about being at mum and dads' is the never empty refridgerator. They have so many different drinks, hams, cheeses, vegetables and other goodies that you can eat for breakfast. The difference is so huge when you compare to my student fridge in Borås that usually contains eggs, milk, butter, tomato and carrots! :P
Tonight I woke up around 02.00 and was sure that it was morning. When I realised that I'd only been sleeping for 1½ hour I got so confused because I really felt alert. Really odd! 

Now it's time for the fabolous breakfast and then of for a tour in the winter weather!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0