Dagsplaner

Idag kommer bli en riktigt bra dag!
Klockan tre ska jag äntligen iväg till frisören! Klippa topparna och bli ett ljushuvud! 
Sen ikväll så har jag och min älskade lillbrorsa pratat om att gå på bio! 
Det lutar nog åt att vi ser New Moon vilket jag är väldigt nöjd med eftersom jag är lite smyg-twilight-lover! 
Har hört att den är jättebra! 
Avatar har jag också hört ska vara jättebra, från massa olika personer så den kanske man också ska försöka se över jullovet! Någon som sett den? 
Vi kollar förmodligen på Heron City och jag älskar de Salongerna för de är så stora! I Borås tror jag den största salongen har kanske 50 platser.. På Heron har den största 500!


I've got a feelilng... that today's gonna be a good good day! :P
Seriously I do! At three I'm going to the hairdresser to freshen up a bit and later me and my brother are going to the Cinemas. We're probably gonna watch New Moon. I'm kind of  a Twilight-freak (but don't tell anyone) ;)
I've heard that it's supposed to be good and it's gonna be so amazing to watch a movie in a big salon. In Borås I belive that the biggest salon has about 50 seats and in Heron City they have 500!
If we don't see New Moon I'm hoping for Avatar. Have heard that it's amazing and it's really cool that you can watch it in 3D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0