ÄÄääg!



Aaah! Jag är så taggad! Har precis varit på årets bästa spelning! Stod längst fram och röjde hela spelningen! Hade sjukt tur för det stod en kille bakom mig som räddade mig från att bli ihjälklämd från alla bakifrån och en underbar vakt som tryckte bort alla som försökte sno min plats! Ord kan inte beskriva hur underbar den här spelningen var! ♥ jag hoppas att de spelar i sthlm över jul/nyår så att jag får röja med dem igen! :D


♥ I've just been to the gig of the YEAR! Hoffmaestro was so amazing!! Words can not describe it! I was standing in the centre just by the stage and just enjoying all the great music! These guys are soooo talented! And I was so lucky to have this great guy who was making sure that no one was pushing to hard from the back and a awsome guard who pushed away all the guys who tried to steal my spot! ♥ I really hope that they'll play in Sthlm over christmas/new years so I can experience this awsomeness soon again :D


Luv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0