2 december!

Idag hoppas jag att jag får mina skattepengar tillbaka! Emma påminde mig igår och jag hade helt glömt bort att vi skulle få dem. Vi drev nämligen företag mellan 2006-2008 och sen kände vi att vi kanske hade lite mycket annat att göra och kanske skulle vänta med att starta företag tills vi åtminstonde bodde i samma land och tänkte befinna oss i det landet ett tag.. :) 
Men för alla som har företag så kommer pengarna så här innan jul istället för runt midsommar eftersom de måste kolla upp företagets redovisning och sånt där innan de kan ge ut pengar..
Så det blir ett välkommet tillskott! 


 Nu är det dags att börja leta efter julklappar! Hittade den här lite roliga tischan.. Kanske något för min bror? 
 


Link

My friend told me yesterday that we will get our tax refund today. Usually people get them around midsummers but since she and I had a company from 2006-2008 we'll get them in december because they'll have to look to the companies statement of account first so they can make sure that we're not doing something illegal :P The reason till why we ended the company was that we at the time was travelling in Asia and when we got back I was moving to Borås and she was moving to Oslo.. so we felt that it would be a bit hard to manage a business with such a distance. When she told me about the money yesterday, it was really nice! I had totally forgot about those money! I'll probably need them to buy christmaspresents! Was looking at the t-shirt above for my little brother.. He'd probably like something like this :P


Cheers!


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej [ :

Jättefin blogg ;] = D

Jag har en '' FrågeStund '' på min blogg.

Skulle vara jätteglad om du ställe en/flera

frågor. Kram // Julia

2009-12-02 @ 11:56:38
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0