Stupid fantasy!

God morgon världen! 
Jösses vad jag har drömt mycket i natt!
Man kan ju tro att jag skulle ha drömt om Zombies med kluvna tungor och annat blod och splishspiash men min dröm var helt fri från odödliga.. Men en väldigt stressad dröm! Jag satt på en flygbuss påväg mot södra sveriges alla flygplatser.. Det fanns en hel drös.. Hoppade av på fel flygplats, glömde mitt handbagage på bussen, insåg när jag kom tillbaka till bussen att det var  fel flygplats och skulle springa tillbaka och hämta min packning och bad busschauffören vänta.. Trängde mig genom en hel drös av dif-supportrar med min packning och när jag såg busshållplatsen hade bussen åkt iväg utan mig! Var tvungen att ringa till bussbolaget så de kunde komma och hämta upp mig men märkte att kortet var på holländska då det stod "Klantenservice" istället för kundservice.. (Ja, klant är kund på holländska, sjukt roligt om ni frågar  mig) Smått panikslagen av denna upptäckt vaknade jag med ett ryck helt uppstressad! Kommer aldrig våga åka flygbuass igen! ;) 

Idag ska det pluggas! Men jag är lite slöstartad, ska snart gå över till skolan!
Morning world! 
You have no idea how much I've dreamt tonight! You'd guess that it was about Zombies due to yesterdays movie but this dream was complety free from undead characters. But oh so stressful! I was on a airport bus that was stopping on all the airports in southern sweden, in my dream I think they'd increased dramatically in comparision to real life. I jumped off  on the wrong airport, forgot my hand luggage in the bus, realized this and went back to the bus to get it, realized that it was the wrong airport and told the busdriver to wait for me so I could grab  my luggage and continue the busride, fought myself through a crowd of football-supporters with my luggage and discovered that the bus had left, with my hand luggage.. Was gonna call to the buscompany and realized that the contact card was in dutch. This made me so stressed out that I woke up! I will  never dare to take the airport bus again! 

Today I'm gonna study! Have a bit of a slow start though, but soon!


Kommentarer
Postat av: siv

Jag känner igen detdär "jag ska bara" innan man kommer till det man egentligen borde börja med. Sov gott inatt!

2010-10-18 @ 16:28:29
Postat av: siv

Jag känner igen detdär "jag ska bara" innan man kommer till det man egentligen borde börja med. Sov gott inatt!

2010-10-18 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0