Swishh

Helgen kom och gick i ett andetag!
Har haft en trevlig helg med sightseeing i Rotterdam, besök på min skola, välkomnande av Sinterklaas och Zwarte Piet, god mat, tur till Delft med mera med mera!
Nu kommer jag inte träffa min familj förr än i slutet av januari! 
Det blir något nytt att fira jul utan familjen och släkten, men då jag kommer hem från London 19e december och har massa projekt och grejer som ska vara klara innan jul och tentor första veckorna i januari så kändes det bäst att försöka hålla sig här! Det kommer nog bli väldigt kul att fira jul med Carmen och det folk som blir kvar här också! :)
Nu har jag snart klass igen!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: siv

Tack för en trevlig helg!

2010-11-15 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0