Nystart

Morgon alla måndagsmänniskor!
Nu börjar period 2 på min tid här! Ingen rast och ingen ro! Det är lite läskigt att tänka att jag redan har varit här i 11 veckor!! Nu är det bara 10 veckor kvar! :S

På schemat idag står holländska, hållbarhet och change management!  
Vi får se hur det blir.. känns som om jag kommer vara hungrig när det är klart för jag har lektion från 11.45-16.30 med bara femton minuters rast! buhu.. Högskolesystemet i Holland är väldigt annorlunda från Sverige när det gäller syn på raster.. Här kan man ha två och en halv timmes rast mellan varje klass eller gå en hel dag utan någon rast alls.. De är uppenbarligen inte lika drivna av kaffeklockan som vi är i sverige med 10-rast, 12-lunch och tre-rast... Nejnejnej.. inget sånt.. Ät någonting friterat från plats a till b så orndar sig allt! ;)


Kommentarer
Postat av: siv

Frukt är lösningen!

2010-11-08 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0