Falskt alarm

Den gigantiska smällen uteblev. Tentan var inte alls lika svår som jag fasat och det kändes förvånansvärt bra! Tänk så mycket onödig nedstämdhet jag ödslat av oro för hur dåligt det skulle gå! Jag fick verkligen inte alla rätt nu heller men att behöva göra en omtenta känns helt plötsligt mycket mer avlägset.
Idag lämnade vi (läs jag) in vårt grupparbete som vi (läs jag) gjort åt tranportföretaget. Det ska bli så skönt på fredag när vi har presenterat det här och jag kan lämna den här projektgruppen bakom mig!
Nu ska jag samla mina sista krafter och läsa lite om internationell handel innan jag går iväg för dagens dos motion. 
Imorn är det äntligen dags för sista tentan fram tills januari! YES ALLTSÅ!






Tummen ner: För onödig vånda inför tentor!
Tummen upp: För att min bror kommer hit tillsammans med mamma och pappa om två veckor!

Kommentarer
Postat av: siv

Hoppas vi inte bhöver cyklop som jag nästan hade behövn nu när jag kom hem från stan i ösregnet.

Där ser du att det fastnade mer i skallen än du trodde!

2010-11-02 @ 21:11:23
Postat av: Simplus

Ha! Fett med onöd ångest du hade ;) Your record for longest non-fail-grade is still intact perhaps?

Ps. bra val av bild. DS.

2010-11-03 @ 13:16:08
Postat av: Hanna Josefine

Det här är min favoritbild av dig! Snälla kan du inte bli grodman istället?

2010-11-03 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0