Tonights big winner


Best picture, Directing, Film Editing, Sound Editing, Soundmixing AND Writing.
Six Oscars' for Hurtlocker.. I find it a bit odd because when I watched it I didn't really like it that much! I enjoyed it and it had a message and everything.. but still.. not six oscars' good! Must be an American thing to appreciate this movie so much!

Filmen Hurt Locker fick hela sex Oscars inatt! Jag tycker det är lite konstigt för jag tyckte inte att den var så bra när jag såg den.. den var okej... men verkligen inte så att jag trodde att den skulle vinna sex oscars.. eller ens några.. men jag antar att det är en en amerikansk grej att gilla den här filimen.. det är ju deras landmän som kämpar i krig och offrar sej för att desarmera bomber i ett annat land...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0