Mitten av Mars!!

Fick precis ett mail från min lärare i Design Management om mina uppgifter som jag lämnade in för några veckor sen och han godkände mig med nöje och tyckte att "recensionen var helt utmärkt" och att  jag "gjort ett utmärkt arbete"! Tack för det! Du förgyllde min dag med de orden :)

Det slog mig också att det var mitten av mars och nu sitter jag verkligen på nålar för att vänta på det här resultatet om mina utlandsstudier! Jag hoppas verkligen att Grace hör av sig snart så att jag får det här ur mitt huvud någongång! Håller tummarna!

Just got a mail from my teacher in Design Management who gladly informed me that I'd passed the class! He wrote that I'd make an excellent book review and that the job overall were excellent! Thanx alot! you made my day abit even brighter!

I also realized that to day really is the midldle of March and I really want to know the decision about my exchangestudies! I'm hoping that Grace will contact me soon and let me know how things have gone! Crossing my fingers!



Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Åh va kul! Grattis eller vad man nu säger ;)

2010-03-15 @ 13:50:39
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: siv

Grattis!

2010-03-15 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0