Jewels

Den dåliga skärpan håller i sig! Ni får ha överseende med det! De här örhängena köpte jag första gången jag var i London, i december 2004 tror jag. Jag var där tillsammans med Emma i några dagar och sen åkte vi till Windsor för att träffa vår kompis Madde som gjorde ett utbytesår där i mitten av gymnasiet! Vi hade några fantastiska dagar i London och köpte massvis med julklappar och sen hade vi minst lika kul i Windsor.. Minnen minnen! Örhängena tror jag att jag köpte på Topshop eller kanske Urban Outfitters.. Nu ska jag plugga lite holländska ;)

Still lousy focus in the pictures, I know... These earrings I bought the first time I went to London, december 2004 I belive.. Me and Emma went there for a couple of days to christmas shop and then we went to Windsor to visit our friend Madde who did an exchangeyear there during upper secondary school. We had an amazing time and I will remember it forever! The earrings are from Topshop or maybe Urban Outfitters.. Now I'm gonna study some dutch!


Tot Ziens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0