Hoffmaestro idag!



Tjipp!
Nu är jag hemma hos mina föräldrar!
Åkte direkt till Ronjas salong igår när jag väl lyckades ta mig från flygplatsen och så glammade hon till mitt hår lite snyggt! :) Sen var vi hemma hos henne en stund innan vi gav oss iväg för att träffa några kompisar till henne på Söder och senare också hennes brorsa Robin! Trevlig kväll som avslutades med en lång kvällspromenad från odenplan till kungsholmen!
IKVÄLL ÄR DET HOFFMAESTRO-KONSERT!
Om sisådär fem timmar så börjar det :) :) 
Vi pratade tidigare idag om att  det är Earthour ikväll precis när konserten håller på och fantiserade iväg om att de skulle ha en unplugged konsert och sjunga in i en megafon! Men njae.. tror väl inte det kanske! Det ska bli så kul!!

Howdy! 
Now I'm at my parents place! Yesterday I went straight from the airport to Ronjas hairsalon.. She styled my hair abit and then we went to her place before meeting up with some friends of hers and also her brother at Södermalm.. We had a really nice evening that we finished with a superlong walk home from Odenplan to Kungsholmen.. 
Tonight it's time for HOFFMAESTRO! Yeay.. We were talking today and wondering if they're gonna do something with Earth Hour.. since it starts 20.30 and that's when the concert is.. Maybe they'll put on a show in darkness with acoustiic guitarr and megaphones.... Probably not.. I'm really excited for tonight though! It's gonna be so much fun!  
 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

rösta om du vill på min bikini :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

2010-03-27 @ 15:19:38
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0