On my way - to Norway

Tjimtjim! 
Sitter här snäll och timid och väntar på att bussen ska anlända till Oslo.. två timmar kvar! Ska bli kul att komma fram!

Så konstigt att ha lämnat Borås nu.. Försöker att inte tänka på det och bara se fram emot allt det roliga som ligger framöver!

Försöker komma på något bra men enkelt sätt att göra läsandet av min blogg lite roligare.. Har hittat ett program som jag tror jag kan lära mig och som sklule kunnaa bli rätt snyggt.. men jag kan inte pröva det förr än jag är framme i Oslo och kommer åt min externa hårddisk..Ge er till tåls!

Nu ska jag hitta på nåt vettigt att  göra de två timmarna som återstår av turen! Kanske ska försöka snacka med promoe-kopian som sitter brevid mig på bussen och kramar sin longboard..
Hola!
Sitting nice and quiet in the bus waiting for it to arrive in Oslo! Two hours left! Can't wait to get there!

It feels so weird to have left Borås now! But I'm trying not to think so much about it! Focus on the great things that lies ahead instead!

I'm trying to come up with ideas for how I can make the blog more fun and interesting to read.. Found a programme today that I think I can do some fun things with! We'll see in time how it turns out!

Now I'm gonna try to find something to do for my remaining two hours in the bus.. Maybe make friends with the Promoe-look alike that is sitting next to me on the bus hugging his longboard..

Kommentarer
Postat av: siv

"ge er till tåls" heter det ju. Du kanske får svårt med svenskan nu när du skall bo utomlands. Tapetseringen klar hemma! Det ska vi fira.

2010-06-04 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0