Torsdag

God morgon!
Idag var ju tanken att jag skulle ha varit ledig men  så ville Peter på jobbet åka till Göteborg så jag sa att jag kunde jobba för honom. Lyckligtvis så är det mulet idag så det gör ingenting för min plan för dagen var från början att åka ut till Huvudöja  och sola med Linnea och det hade vi ändå inte kunnat göra idag..

Igår fick jag drix igen och då jag inte hunnit spendera mer än hundra kronor från min förra drix känner jag att plånboken börjar bli ganska tung.. Men det är ju bra ifall jag måste lägga ut lite pengar på den där rackarns tvättmaskinen...

Avslutar med lite eko-konst i form av bildäcksdjur gjorda av Ji Yong Ho..

Ha det fint!

Morning,
Today I was supposed to be free from work but Peter wanted to go  to Gothemburg so I said took his shift.. Luckily it's very cloudy today so my plans to go to Huvudöja for sunning and swimming wouldn't have worked anyways!

Yesteday I got another tip-couvert.. My wallet is starting to get quite heavy now since I never have any time to spend the money that I get.. But I'm guessing that's good since I might have to spend some money to fix the laundry washer..

I'll finish this post with some really nice made tire-animals made by Ji Yong Ho..

Have a nice day!




Kommentarer
Postat av: Siv

Hur gammal är tvättmaskinen? Vad står i ert kontrakt gällande inventarier. Du kan ju inte förväntas köpa ny tvättmaskin åt dom.

2010-07-08 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0