Stockholm stockholm stad i världen

Hej världen!
Min dator bestämde sig för att lägga av, därav den dåliga uppdateringen!
Sen sist jag skrev så har jag blivit ett år visare och mognare och klokare och allt sånt där...
Fyllde år igår nämligen.. big 23! Dagen firades med mamma och pappa på tur i Oslo och med middag på jobbet så de skulle förstå vart det är jag sliter om dagarna.. :)
Idag har vi åkt till Stockholm och jag har hunnit lämna in datorn på kontroll och sen vart iväg till älskade Ronja och ljusat upp och klippt håret!
Imorn blir det Cityakuten för att förhoppningsvis bli av med Quasimodo-ögat en gång för alla och sen ska jag försöka hitta på lite kul och njuta av att vara i min älskade hemstad igen!!
Hello world!
My computer decided to break down the other week so that's why I haven't been updating so frequently..
Since last I wrote I've become a year smarter, mature and wiser.. Turned BIG 23 yesterday! Celebrated with mum and dad who came to visit me in Oslo and had birthday dinner at my restaurant so they would see what it looks like there..

Today we went to Stockholm and I have allready had time to leave in the computer for service and gone to my lovely friend Ronja and had a hair-make-over... Lighter and shorter.. yeay!

Tomorrow I'm going to the doctor to get ridth of my Quasimodo-eye once and for all and then I'm gonna try to do something funny and enjoy the fact that I'm in my beloved hometown again for a short while!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0