Ni svenskar vill ju köpa ALLT!

Det fick jag höra idag när jag försökte få köpa skyltdockorna från en konkursutförsäljning.. Norrmännen verkar tycka att vi är tokiga.. fick inte köpa nån skyltdocka för de skulle va i nästa butik och det var nog lika bra det.. vart skulle jag ha plats för den?

Har varit ledig idag.. Solat, tvättat och vart på Claes Ohlsson och köpt insexnycklar.. så ikväll ska jag skruva isär tvättmaskinen! Det, mina vänner, kommer bli en syn det kan jag lova!
"You swedes wants to buy EVERYTHING!" a quote from todays shopping tour when I tried to buy a mannequin (store clothing doll) from a store sell out.. I didn't get to buy it however cause they'd allready sold them to the next store owner.. just as well i believe.. where should I have put it??

Had a free day today..Have been tanning, doing laundry and been to Claes Ohlsson and bought tools.. So tonight I'm gonna take apart the laundry machine.. That, my friends, is going to be something extra ordinary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0