Helgen

Hej alla glada och lediga människor!
Hela helgen har ägnats åt att jobba.. 43 timmar på tre dagar för att vara exakt.. men vem räknar? Idag blir det nog lite färre timmar.. Börjar om en halvtimme och vi lär nog stänga någon gång mellan tio elva.. beroende på vädret... Jag har tagit bilder på Aker Brygga och min restaurang som jag ska lägga upp snart tänkte jag! Men det blir kanske inte förr än på tisdag när jag är ledig!
Fredagen var en heeeelt galen dag! Vi har aldrig haft så mycket att göra någonsin! Först hade vi en helt tokig lunchrush men som ändå gick bra och som jag lyckades klara ut hela när jag stod i luckan! Det ger en otrolig kick! Men sen på kvällen var det sjukt mycket folk och vi hade säkert upp emot en femtio bongar med  mat som inte hade gått ut... Det var helt panik! vi var tvugna att stänga köket i nästan 40 minuter från beställningar för att vi inte skulle bli helt vilsna och fokusera på att få ut den mat som vi redan hade på bongar.. så nu har vi varit lite nojjiga hela helgen att det skulle bli lika galet igen men det har varit relativt lugnt! 


Hey people!
The weekend has been spent workin.. 43 hours in three days to be correct.. Today I think the day will be a bit shorter though! Friday was completely insane! We had sooo much to do.. First we had a crazy lunch rush with ALOT of food going out from the kitchen.. But it still went fine.. In the night it was much worse though and we had to close the kitchen for new orders in maybe 40 minutes to figure out all the millions of orders that we'd coming in!
Gotta go to work now.. Write ya later!

Kommentarer
Postat av: Sveinungtina

Nice security code. Does it work?

2011-11-21 @ 08:45:46
URL: http://sveinungtina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0