Tjugofjärde


Walk mat - Paolo Ulian

Tjimitjimi!
Har vart på modevisning som en Vitryssk skola anordnade här i Borås på Espira ikväll!
Det var kul att se även om vissa av kläderna kanske kändes lite Haléns katalog aktiga..
Gjorde ett mobilinlägg men det hade inte dykt upp än och bilderna blev inte så jättebra för det blev fel med ljuset tror jag! Men det dyker väl upp snart!

KOLLA vilken supersmart badrumsmatta jag sprang på för några dagar sen! Det är ju perfekt om man är plaskeblöt och inte vill blöta ner hela badrummet eller om man har ett badrum som jag har där det är i princip minusgrader varje morgon.. Då hade det kunna vart gött å stoppa in fötterna i mattan och bara vandra runt!
Men sån lyx har jag inte råd med så här dagen innan pengarna kommer in så ja får snällt gå å duscha utan en walk-mat!

Shimishimi!
Have just been on a fashionshow by a school from Belarus who arranged it here in Borås at the Espira buildning.
It was nice to see even though some of the clothes felt a bit like "catalogue-shopping-material"..
I posted a blogpost from my phone but it hasn't popped up yet and I think the pictures where pretty lousy quality!  

Anyways..Found this smart bathroommat a couple of days ago! Perfect if you don't want to have water allover the bathroom or if you, like me, have a bathroom that's cold as an igloo! Would have been supernice for me to have but I can't afford such a luxury the day before the money comes in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0