Save the worst til last..

 


Found some more Lego-art (see yesterdays post) on Lookbook, Galahad J  


God morgon!
Nu har jag nog packat ner nästan allt tror jag och jag har städat iordning i lägenheten.. Nu är det bara det tråkigaste kvar.... DISKEN.. Men som tur är så är det inte så mycket :)
Tur att vi börjar tio idag så att man har lite tid att göra iordning saker innan!

Morning..
I'm all packed and have cleaned the apartment.. Now it's just the worst part left.. the DISHES.. :P Luckily it's not so much... Glad we start at 10 today so I've some time to prepair things here before the trip!

 


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe det förstår jag :)



Jag är iofs från Stockholm men bor i Sundsvall nu för jag pluggar. Så jag ska åka ner och träffa familjen över helgen :D

2010-02-09 @ 12:23:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: simone

Det där var riktigt coolt!

2010-02-11 @ 00:31:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0