Pack

God kväll!
Försöker komma på vad jag ska packa med mej till Sthlm.. Tycker alltid att det är så svårt att veta vad man ska ha med sej.. men nu hoppas jag att jag har fått med mej det viktigaste iallafall.. jag har ju en del saker i Stockholm ändå! 
Bjuder på lite konst så här innan jag går och lägger mej! Enjoy! 


Finn Stones' Broom Broom

Finn Stones' Leg-go


Trying to figure out what to bring to Sthlm.. It's always so hard to think of all the things you have to bring.. I'm not goood on thinking in advance.. but I have some stuff in Stockholm so it should be ok.. Decided to show you some art before I go to bed...Enjoy! 

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Kul att du ska åka till Stockholm, jag ska också göra det fast på fredag :)



Trevlig resa dit då ;)

2010-02-09 @ 00:58:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0