om två dagar kommer det pengar igen!


If I was a rich girl...lallala...then I'd buy this pretty purple chair and call it my office!


God morgon!
Nu har jag precis varit ner på stan och köpt mig lite frukostmat och lite småsaker för att kunna göra lite lunch!
Pengarna tryter ju lite så här i slutet på månaden så jag satsar på att storshoppa sen när pengarna väl rullat in igen! Det känns lite konstigt att vara tillbaka i Borås igen och vara student och inte arbetande! Lotta på jobbet ringde precis och frågade om en nyckel från igår och då märte jag i och för sig att jag lämnat jobbet bakom mig för jag kunde inte alls komma ihåg vilken nyckel hon pratade om! Men det verkade som att det löste sig iallafall! 
Nu ska jag packa upp och fixa iordning lite för att gå till skolan vid ett! 

Morning, 
Have just been down to ICA to buy some breakfast and groceries to make lunch on.. The money is starting to run out now in the end of the month so I just bought the most necessary stuff today and will shop more in two days when the money returns! It's a bit weird to be back in Borås and beeing a student and not a worker.. However I realized that I'd left the work far behind when Lotta from work called a couple of minutes ago and asked me about a key and I couldn't recall the situation where I'd gotten the key at all! But it worked out anyways! Now I have to unpack and prepair for todays class!

Kommentarer
Postat av: Idarkarolina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-01-31 @ 08:16:56
URL: http://idarkarolina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0