Crash

Hej i julstöket, 
Eller jag har ju inte så mycket julstök egentligen...
Vi kör på en rätt spartansk julafton här. 
Adventsljusstake och julgran får räcka tillsammans med maten som vi ska förbereda imorgon..
Hittade precis mitt schema för tentorna samt mitt svenska schema för vårterminen.. Här ska ni få höra..
5/1 Inlämning affärsplan
6/1 Redovisning och inlämning Sustainability
10/1 Change mgmt tenta
11/1 IER Money Tenta & IER Trade Tenta plus första lektionen i Sverige
12/1 Globalization Tenta & IER Money 2 Tenta
13/1 Sustainability Tenta + 2a lektionen i Sverige
14/1 Business English Tenta
17/1 IERTrade 2 + 3e lektionen i Svea
18/1 4e & 5e lekt i Svea
19/1 European Law Tenta & 6e lekt i Svea
20/1 Presentation Project
21/1 7e lektionen i Svea
Och veckan efter det är oklar för jag borde åka hem men om jag skulle kugga någon tenta så är det retake vecka.. :S mymymy.. Andas in andas ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0