6 December 2010

Hej där,
Lite dåligt med uppdatering igen... Mörkret och kylan påverkar min skrivarkreativitet tror jag...
I torsdags var vi då ett gäng som åkte iväg till Utrecht.. Kallt som bara den men en väldigt charmig stad! På fredagkvällen hade vi internationell middag då jag fick lära mig att göra Indonesisk Nasi Goreng, så nu kan jag äntligen göra det själv och behöver inte åka hela vägen till asien för detta.. :)
På lördagen var det total snöstorm, snö överallt! Som att vara i Umeå eller någon annan nordsvensk ort! Eller kanske som att vara i sthlm.. Jag har minsann hört att ni har en del snö där också!
Åt höstens första sushi på lördagen iallafall! Mycket mycket gott! Det var alldeles för länge sen jag gjorde det sist!
Söndagen var det advent igen och detta celebrerades enligt ny tradition hos Nadja med bollar/"nudlar" i vaniljsås, svensk glögg och diverse annat smått och gott! :) 
Idag hade vi gästföreläsning från Maersk, danskt företag..Det är tokigt så stolt jag har blivit över att vara svensk/skandinav... Nu har jag till och med böjrat bli stolt över att danskarna är duktiga på att göra stora transportbåtar.. Får nog lugna ner min patriotism några grader så  de inte kastar ut mig ur Nederländerna! :P
Om lite mer än en vecka bär det av till London! Wiho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0