1 December!

Jag tror att julkänslorna börjar krypa i fler och fler nu när det har blivit december! 
Har blivit bjuden till en massa olika event idag som tar plats nu framöver... Underbart!!

Imorse när jag vaknade tror jag att jag hade en släng feber och jag känner mig fortfarande lite hängig så jag tar det lugnt i lägenheten nu och lyssnar på bra musik (La Roux för ögonblicket) och njuter av en god kopp kaffe!

Kollade tillbaka i bloggen på vad jag gjorde för ett år sen och insåg nu att det måste ju ha börjat en svensk julkalender på TV idag! Detta måste genast undersökas!


Här kommer en bild från vår oerhört jättemysiga julafton hos min farbror förra året!

Kommentarer
Postat av: siv

Hoppas du får en kul jul i år också - fast utan släkten

2010-12-01 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0