Måndag / Monday / Maandag

God morgon!
Har kommit på att jag legat på latsidan med pluggandet av holländska.. får ta tag i det här och se om jag kan hitta mig någon som kan lära mig lite! Jag skulle kunna vara världens tröttaste människa om mornarna.. Det var en lång kamp att komma upp imorse men nu så  är jag på gång!

Idag ska jag fortsätta analysera byggarbetare/hantverkare.. Det är så fantastiskt när man inte har någon koll själv utan hela tiden måste fråga killar: "visst är det väl så här.. ni gillar väl sport? å bilar? å rock?".. :P

Vi hörs senare!
Morning!
Realized that I haven't been studying dutch for a really long time.. have to find a teacher!

I'm so tired in the mornings right now.. It was a real struggle to get up this morning.. But now I'm up and awake and ready for a new day!

Today I'm gonna keep on analyzing handymans and theirr habits.. It's really a gamble because I don't have a clue myself but always have to ask different guys: you do like this right? sports? cars? rockmusic?? :P But I think it'll be allright!

See you later!
lookbook: Holly D

Kommentarer
Postat av: siv

Du har väl en pappa och en bror, känner du dom så dåligt?

2010-04-19 @ 09:59:24
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫☮

Aow, tack så mycket!:D Tack för hjälpen också, ska se vad jag kan hitta:) Peace and love ♥☮

2010-04-19 @ 16:33:56
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: ARMIN

Snyggt du fick till sidan!



Hahah, joddlare? Nej, du har rätt, Chaplin var jag! :)

2010-04-19 @ 22:28:26
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0