Tillbaka i vardagen

Nu har min dygnsrytm gått tillbaks till det vanliga och jag är lika trött på mornarna som ja brukar va... :P

Det är en vecka sen jag kom hem nu men det känns som om det är mycket längre sen!

Den här resan känns nästan lika långt borta som asienresan som ja gjorde för ett år sedan..
 Men lite bränna och en del flagnande hy har jag som påminner mig om att det faktiskt inte var så länge sedan.. :)

De senaste dagarna har jag suttit med min projektgrupp och arbetat på våra surfkläder som vi håller på och utvecklar i kursen Funktionell Textil... Det är jättekul och det är typ sånt här jag skulle kunna tänka mig att göra sen när jag är färdig i skolan! På måndag kommer ett par boardies på posten som vi ska ha med när vi redovisar och imorn ska jag dra mig iväg till Furulunds i Knalleland och köpa material till en rashguard (surftröja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0