Jobbintervju

God morgon!
Även idag vaknade jag innan klockan, men om det beror på jetlag eller rädsla för att missa bussen till Göteborg vet jag inte riktigt.
Klockan 10 idag ska jag på möte med Linda från Nespresso för att börja jobba lite extra som värdinna på olika event.
Det vore skönt om det skulle vara några event varje månad så  att månadskassan drygas ut lite. Jag vill verkligen åka ut och tågluffa i Europa några veckor i sommar och  då skulle jag behöva spara lite pengar varje månad nu så jag har en buffert ifall nåt skulle gå åt skogen eller bara i allmänhet så man har lite pengar ifall det händer något särskilt man vill göra!
Mitt andra alternativ om det inte blir så mycket jobba på Nespresso är att börja jobba som försökskanin på något läkemedelsföretag.. jag har hört att man kan få en del pengar på det... Men det känns ju lite läskigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0