Hej, det ar jag som ar rodljuset!

jaha.. sa bra har det gatt med mig inte-branna-sig-vision! Ar helt rod pa halsen och over brostet.. Typiskt mig!
A ja som smort in mig och forsokt vara jatteforsiktig!
Idag pa stranden traffa vi en tjej, Amber, fran Canada som hade kommit hit till phuket for att arbeta som engelsklarare har i typ ett ar.. sjukt roligt! det vill ja ocksa gora.. Fast heller pa Bali,, saklart
Amber kanske ska folja med oss imorn nar vi drar ivag pa Rafting, elefantridning, ATV-korning och Vattenfallsbadning. De ska bli sjukt kul!
bra a gora nagot annat an sola nar man ser ut som en krafta!

Pa tisdag drar vi till Koh Samui.. vi missar nog Madde som ar dar nu men de ska bli kul a komma dit anda!


Puss a kram fran ett varmt Thailand!

Kommentarer
Postat av: empa

woho, har väntat på uppdatering! haha, så går de ibland.. smällar man få ta i värmen.. :p hoppas ni har det underbart!! puss empa!

2009-03-01 @ 16:55:33
Postat av: Bröshan

Är det mycket dyrare än när ni var där förra gången? :) Hur går det med hotellen etc. Hur går det med min Ipod? ^^ Kräm

2009-03-02 @ 17:48:55
Postat av: Matias

Jag vill också!!!! :) Ha de så bra. Hälsa mami o papi!

2009-03-03 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0