En dag i filmens tecken..

..iallafall så kan det ju verka så på bloggfronten då även detta inlägg innehåller en filmtrailer.. Denna film ska jag och Carmen se ikväll! Jag har nog aldrig varit så mycket på bio som i höst.. Det kanske har att göra med bristen på TV-apparat här.. Eller att jag har blivit väldigt bio-kulturell.. alltså inte biokulturell men ja, ni kanske förstår vad jag menar med mitt lilla ihopsnickrade ord..
I verkliga livet idag har jag haft presentation om H&M och deras arbete inom hållbar utveckling, vandrat en sväng på stan, haft den första inspektionen av min lägenhet innan jag flyttar ut (och det gick bra, inga anmärkningar) ätit lunch på Vapiano och pluggat! En helt ok dag med andra ord!
Alot of blogging about movies today from my side.. Carmen and I will watch this movie in a couple of hours.. I don't think I've ever been so much to the cinema as I've been this fall! Maybe it's because I don't have a TV here.. or maybe I've just become very cultural..yes, movies are culture! Also had a presentation for H&M today, which went well, went on a shopping tour and ate lunch at Vapiano with Carmen, had a control of my apartment and studied..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0